sobota, 01 sierpień 2020 16:05

Jak klerycy spędzają wakacje? - relacja

Napisane przez Redakcja
Na początku wakacji Alumni Wyższego Seminarium Duchownego w Tarnowie założyli interesujący profil na Facebooku #Wakacje2020WSDTarnów, na którym publikują swoje świadectwa o tym, jak spędzają czas w wakacje.
Ostatni wpis nalezy do kleryka IV roku Michała Gądka, który opisuje swoje wrażenia prosto z Zakopanego.

- "Dnia 17 lipca wraz z księżmi przełożonymi udaliśmy się na wypoczynek do Zakopanego. Każdego następnego dnia po porannej Mszy Świętej i pysznym śniadaniu wyruszaliśmy aby zdobywać górskie szczyty i podziwiać towarzyszące nam piękne krajobrazy. Po powrocie do domu uzupełnialiśmy stracone kalorie, dzieląc się relacjami z przebytych wypraw. Wieczór spędzaliśmy na wspólnej modlitwie, grach i zabawach. Atrakcji nie brakowało bo jak mawiają górale: „z górami śpasów ni ma” (z górami żartów nie ma) pogoda jest zmienna, a warunki atmosferyczne potrafią zmienić się w ciągu godziny. I tak na przemian w słońcu i deszczu przemierzaliśmy górskie szlaki. W niedzielę udaliśmy się wszyscy razem na Rusinową Polanę, gdzie roztacza się wspaniały widok na najwyższe szczyty Tatr. Z kolei wtorek minął nam na pracach przydomowych, a ów dzień zakończyliśmy ogniskiem. W piątek uczestniczyliśmy w Drodze Krzyżowej w naszym przydomowym ogrodzie. Wyjazd ten był wspaniałym doświadczeniem i okazją do pogłębienia wzajemnych relacji".

Zapraszamy do odwiedzenia tego profilu FB - kliknij TUTAJ i przeczytania innych artykułów.
Ostatnio zmieniany poniedziałek, 03 sierpień 2020 17:20

33-100 Tarnów, ul. Piłsudskiego 6
tel. centrala 14-63-17-300, fax 14-63-17-309
e-mail:kuria(at)diecezja.tarnow.pl

Administrator danych osobowych informuje, że wszystkie dane osobowe na stronie internetowej diecezji tarnowskiej umieszczone zostały za zgodą osób, których dane dotyczą lub umieszczone są na podstawie prawa.

Polityka prywatności serwisu Diecezji Tarnowskiej

Please publish modules in offcanvas position.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności Informację cookies strony internetowej zapewnia diecezja.tarnow.pl